poniedziałek, 8 stycznia 2018

Wiersz Danusi Gładkowskiej na Nowy Rok!



Szanowni Państwo,
wraz z najlepszymi noworocznymi życzeniami posyłam Państwu wiersz, który napisała nasza grupowiczka, Danusia Gładkowska. 
Niech 2018 rok będzie dla Państwa pełen zdrowia, radości, a także sił, by móc w pełnej gotowości spełniać noworoczne marzenia i postanowienia. Niech będzie tak energetyczny jak wiersz Danusi.
 Do siego roku!

Danuta Gładkowska "Senior"

Gdy rano wstałem
Kości jak kot rozciągnąłem,
Potem szybka gimnastyka
A tu w kościach coś mi strzyka,
Nie pomogła gimnastyka
Myśle, ach nie jest dobrze,
Więc biorę kijki w ręce
I już w parkowej jestem alejce
Mijam Pana i mijam Panią,
Co pieski idą za Nią,
Nagle babcia z wnukiem, wnuczką
Po alejce biegną truchcąc,
Trochę biegu, trochę skoku,
Przysiad, skłony w bok i przód
A wtem wstąpił we mnie
Nowy duch
I tak moi drodzy starcy
Bierzcie kije, laski i na harce!
Bo kto ćwiczy i trenuje,
Nowe siły odzyskuje!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz